En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

onsdag, januari 13

Stickförvaringen

Jag har länge haft ett papper som jag tror jag köpte på Panduro som jag inte velat "slösa" bort på ett kort eller liknande för att det har vart för fint. Av någon anledning var det det första pappret jag fick upp från min tjocka pappersmapp, ibland leder slumpen en rätt för visst blev det otroligt bra på en burk? Är riktigt nöjd med hur den blev, enda jag är lite halvnöjd med är swirlen med bling. Förhoppningsvis så får stickförvaringen en bättre plats än intryck i ett hörn vid min dator när vi får större och jag kan sätta ihop mitt "stora" skrivbord. Tror jag ska klä den andra burken jag har med och förvara något annat roligt tillbehör i med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar