En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

torsdag, november 19

Fars dag och sura katter!

Jag har fått stora koner med garn som jag nystar av till lagom stora nystan när jag behöver. Nu är det ju så att vi har en väldigt lekfull katt som hemskt gärna vill hjälpa till vilket inte alltid är lika uppskattat av matte. Här ligger hon och är sur för att jag precis puttat ner henne från garnkonen.

Ett farsdags-kort som inte riktigt vill bli vänt som jag hade det från början. Blomman ska vara nere i vänstra hörnet och är så på orginalbilden. Bredvid blomman som är glittrad lite här och där är det en RubOn där det stog Family någonting. Det guldiga är en stor växtstämpel som är embossad. Levererades med en "brunrandigsoffknapp" hängandes i blomman samt en trisslott.

1 kommentar:

  1. Haha, visst är de roliga katterna! Vår vill så gärna vara med och dansa balett, han brukar ligga i mitt knä så jag lägger diagrammet på honom, perfekt. Och du baskern är ju ingen "riktig" basker utan mer en mössa med basker-häng. Rolig att göra och riktigt fin att ha på!

    SvaraRadera