En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

tisdag, juni 18

3 old tags of 2013!

Jag  har gjort de 3 tagsen som jag inte har hunnit med innan. Från vänster till höger så är det tagsen för januari, februari och maj.  Januari var lite roliga detaljer, februari var lite småtråkig och maj blev väldigt skön i färgerna + att jag fick använt lite av mina rub-ons som har legat länge.

I've made the 3 tags I missed. From left to right there is Jan, Feb and May.
January has a lot of fun details, February was kind of boring and May got a nice colour and I used some of my old rub-ons.

1 kommentar:

  1. Hej Sara! Tycker alla dina tre tags blev jättebra! Gillar texterna, bra budskap. Den till vänster finns på min önskelista! Jobbar två dagar till sen är det semester! Önskar dig en skön midsommar, kram!

    SvaraRadera