En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

lördag, september 19

När man ska ha prov är allt annat roligare!

Har haft en tuff period i skolan det sista, 3 prov under perioden måndag till måndag. Naturligtvis så tycker man att allt annat än att intensivplugga det där extra är roligare. Fast å andra sidan måste man ha pauser och tömma hjärnan med för att orka. I de pauserna har jag hunnit avsluta koftan till svärmor, blev inte riktigt som jag hade velat i ärmarna men jag hoppas hon gillar den ändå. Om inte så har jag halva jättenystanet kvar att göra ett par nya av.

Jag blev medlem på Ravelry, ett stick community där det finns massor av roliga mönster och folk att disskutera stickning med och hittade lite roliga snabbstickade saker. Vill inte avslöja för mycket för det kan hända att det blir julklappar till någon. Så här ser pågående projekt ut för tillfället iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar