En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

tisdag, januari 20

Dags att starta.

Jahopp, efter lite påtryckningar här och där så har jag fått tummen ur och skaffat mig i alla fall ett ställe där folk kan se mina foton och scrapalster. Ska bara komma underfund med lite funktioner och sånt här så ska ni se att det kommer komma upp lite mer intressanta saker.

Min tanke nu det första är att försöka lägga upp lite gammalt och lite nytt när tiden räcker till.

Sommar sommar sommar


En vanlig tusensköna blir tusen gånger vackrare i svart =), kunde inte låta bli att leka lite med orginalkortet.

Och så lite äldre scrapprojekt.

Underbart foto som scrappades åt kompisens föräldrar.

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du också har blivit med blogg! Och jag måste bara säga att tusenskönan blev hur snygg som helst.
    Ses på onsdag.
    /Linn

    SvaraRadera
  2. Utmärkt idé!! Och kul att vi kan läsa om varandras vardag istället för att höras av, haha!
    Kram!

    SvaraRadera